Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОдижинська, М.О.-
dc.date.accessioned2021-03-24T10:02:02Z-
dc.date.available2021-03-24T10:02:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОдижинська М. О. Удосконалення комплексу маркетингу торговельного підприємства «Епіцентр К» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / М. О. Одижинська; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 118 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12668-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та методичні положення дослідження комплексу маркетингу на підприємстві, а саме: цілі і задачі маркетингової діяльності підприємства, сутність і зміст комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі, розробка маркетингової стратегії підприємства та її реалізація. Проаналізовано перспективи розвитку ринку роздрібних торговельних мереж в Україні та ефективність комплексу маркетингу на підприємстві «Епіцентр К» Запропоновано проведення заходів з удосконалення асортиментної політики підприємства «Епіцентр К», надано пропозиції щодо оптимізації цінової політики та рекомендації з удосконалення рекламної політики підприємства.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects and methodological provisions of the marketing complex in the company, namely: goals and objectives of marketing activities of the enterprise, the essence and content of the marketing complex in retail, marketing strategy development and its implementation. Prospects of development of the market of retail trade networks in Ukraine and efficiency of marketing complex at the Epicenter K enterprise are analyzed. It is proposed to take measures to improve the assortment policy of the company "Epicenter K", provided suggestions for pricing policy optimizing and recommendations for improving advertising policy of the company.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectасортиментна політикаen_US
dc.subjectкумулятивні знижкиen_US
dc.subjectтаргетуванняen_US
dc.subjectвласні торгові маркиen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectassortment policyen_US
dc.subjectcumulative discountsen_US
dc.subjecttargetingen_US
dc.subjectown brandsen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу торговельного підприємства «Епіцентр К»en_US
dc.title.alternativeMarketing complex of the trading company improvement on the example of "Epicenter K"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.