Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12669
Title: | Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради |
Other Titles: | Improving the marketing activities of the non-profit enterprise in the field of health care Odessa City Council’s "City Hospital № 5" |
Authors: | Прохорова, А.М. |
Citation: | Прохорова А. М. Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. М. Прохорова; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | некомерційний маркетинг Інтернет маркетинг фандрейзинг non-commercial marketing Internet marketing fundraising 075 «Маркетинг» кафедра маркетингу |
Abstract: | У роботі розглядаються передумови виникнення маркетингу в сфері некомерційної діяльності; основні напрямки взаємодії комерційного і некомерційного маркетингу; особливості маркетингу некомерційних підприємтсв сфери охорони здоров’я.
Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні.
Рекомендовано інструменти інтернет-маркетингу некомерційних підприємств; обгрунтовано маркетингові фактори зростання соціального ефекту некомерційного підприємства; запропоновано заходи з фандрейзингової політики некомерційного підприємства для залучення фінансування в ринкових умовах. The paper considers the prerequisites for the emergence of marketing in the field of non-profit activities; features of interaction of commercial and non-commercial marketing; features of marketing of non-profit enterprises in the field of health care. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" are analyzed; the characteristic of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" is given and the modern tendencies of the market of medical services in Ukraine are investigated. Internet marketing tools for non-profit enterprises are recommended; the marketing factors of growth of social effect of the nonprofit enterprise are substantiated; measures for fundraising policy of a non-profit enterprise to attract financing in market conditions are proposed. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12669 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Прохорова А.М. Кваліфікаційна робота.pdf | 327,08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Прохорова А.М. Реферат.pdf | 231,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.