Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12670
Title: Удосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиків
Other Titles: Improving the marketing communication policy of the LLC “A-pharma” in the probiotic market
Authors: Чорна, А.В.
Citation: Чорна А. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиків : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. В. Чорна; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 103 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
пробіотики
кампейн- бук
OnlineEvents
marketing
marketing communications
probiotics
campaign book
OnlineEvents
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій, визначено особливості використання персонального продажу в сучасному маркетингу, описано особливості маркетингової комунікативної політики на ринку пробіотиків Надано характеристику особливостей маркетингової діяльності компанії на прикладі препарату МУТАФЛ0Р, проаналізовано кон’юнктуру фармацевтичного ринку України, досліджено конкурентоспроможність препарату МУТАФЛ0Р, охарактеризовано комунікативну політику компанії на прикладі препарату МУТАФЛ0Р Розроблено програму просування препарату МУТАФЛ0Р шляхом удосконалення сценаріїв індивідуальних візитів, розраховано ефективність запропонованих рекомендацій з удосконалення сценаріїв індивідуальних візитів, надано рекомендації щодо застосування OnlineEvents в рамках удосконалення комунікаційної політики ТОВ «А-фарма» на прикладі препарату МУТАФЛ0Р.
The paper considers the essence and significance of the marketing communications, identifies the features of the use of personal sales in modern marketing, describes the features of marketing communication policy in the probiotic market The characteristics of marketing activities of the MUTAFL0R are given, the conjuncture of the pharmaceutical market of Ukraine is analyzed, the competitiveness of the MUTAFL0R is investigated, the communicative policy of the MUTAFL0R is characterized. Strategies for promoting MUTAFL0R by improving the scenarios of individual visits have been developed, the effectiveness of the proposed recommendations for improving the scenarios of individual visits has been calculated, and recommendations for the use of OnlineEvents in improving the communication policy of MUTAFL0R have been provided.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12670
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черная А.В. Кваліфікаційна робота.pdf510,87 kBAdobe PDFView/Open
Черная А.В. Реферат.pdf306,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.