Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, А.В.-
dc.date.accessioned2021-03-25T09:18:05Z-
dc.date.available2021-03-25T09:18:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧорна А. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиків : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. В. Чорна; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 103 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12670-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій, визначено особливості використання персонального продажу в сучасному маркетингу, описано особливості маркетингової комунікативної політики на ринку пробіотиків Надано характеристику особливостей маркетингової діяльності компанії на прикладі препарату МУТАФЛ0Р, проаналізовано кон’юнктуру фармацевтичного ринку України, досліджено конкурентоспроможність препарату МУТАФЛ0Р, охарактеризовано комунікативну політику компанії на прикладі препарату МУТАФЛ0Р Розроблено програму просування препарату МУТАФЛ0Р шляхом удосконалення сценаріїв індивідуальних візитів, розраховано ефективність запропонованих рекомендацій з удосконалення сценаріїв індивідуальних візитів, надано рекомендації щодо застосування OnlineEvents в рамках удосконалення комунікаційної політики ТОВ «А-фарма» на прикладі препарату МУТАФЛ0Р.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the essence and significance of the marketing communications, identifies the features of the use of personal sales in modern marketing, describes the features of marketing communication policy in the probiotic market The characteristics of marketing activities of the MUTAFL0R are given, the conjuncture of the pharmaceutical market of Ukraine is analyzed, the competitiveness of the MUTAFL0R is investigated, the communicative policy of the MUTAFL0R is characterized. Strategies for promoting MUTAFL0R by improving the scenarios of individual visits have been developed, the effectiveness of the proposed recommendations for improving the scenarios of individual visits has been calculated, and recommendations for the use of OnlineEvents in improving the communication policy of MUTAFL0R have been provided.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпробіотикиen_US
dc.subjectкампейн- букen_US
dc.subjectOnlineEventsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectprobioticsen_US
dc.subjectcampaign booken_US
dc.subjectOnlineEventsen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиківen_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy of the LLC “A-pharma” in the probiotic marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черная А.В. Кваліфікаційна робота.pdf510,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Черная А.В. Реферат.pdf306,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.