Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12672
Title: Удосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж»
Other Titles: Improving the marketing communication policy of the travel agency "Ganezh"
Authors: Юдіна, Д.О.
Citation: Юдіна Д. О. Удосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Д. О. Юдіна; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 92 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комунікаційна політика
комплекс маркетингу
туристична фірма
інструменти маркетингової комунікаціі
marketing
communication policy
marketing complex
travel agency
tools of marketing communication
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти: сутність, принципи та інструменти маркетингової комунікативної політики підприємства, способи організації та управління маркетинговою комунікативною політикою підприємства, значення комунікацій для підприємства в ринкових умовах, особливості комунікаційної політики в туристичному бізнесі. Проаналізовано основні показники діяльності туристичної фірми «Ганеж» за останні роки, основних складових комплексу маркетингу підприємства «Ганеж», досліджено особливості маркетингової комунікативної політики підприємства. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики туристичної фірми «Ганеж», проведення SEO-аналізу сайту, його удосконалення та налаштування пошукової оптимізації, покращення просування в соцільних мережах, впровадження чат-боту.
The work considers the theoretical aspects: the essence, principles and tools of marketing communication policy of the enterprise, ways of organization and management of marketing communication policy of the enterprise, the importance of communications for the enterprise in market conditions, features of communication policy in the tourism business. The main indicators of activity of Ganezh travel company for the last years, the basic components of a complex of marketing of the Ganezh enterprise are analyzed, features of marketing communicative policy of the enterprise are investigated. Recommendations for improving the communication policy of the travel company "Ganezh", conducting SEO-analysis of the site, its improvement and search engine optimization, improving promotion on social networks, the introduction of chatbots.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12672
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юдіна Д.О. Кваліфікаційна робота.pdf582,91 kBAdobe PDFView/Open
Юдіна Д.О. Реферат.pdf420,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.