Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮдіна, Д.О.-
dc.date.accessioned2021-03-25T09:31:50Z-
dc.date.available2021-03-25T09:31:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЮдіна Д. О. Удосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Д. О. Юдіна; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 92 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12672-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти: сутність, принципи та інструменти маркетингової комунікативної політики підприємства, способи організації та управління маркетинговою комунікативною політикою підприємства, значення комунікацій для підприємства в ринкових умовах, особливості комунікаційної політики в туристичному бізнесі. Проаналізовано основні показники діяльності туристичної фірми «Ганеж» за останні роки, основних складових комплексу маркетингу підприємства «Ганеж», досліджено особливості маркетингової комунікативної політики підприємства. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики туристичної фірми «Ганеж», проведення SEO-аналізу сайту, його удосконалення та налаштування пошукової оптимізації, покращення просування в соцільних мережах, впровадження чат-боту.en_US
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects: the essence, principles and tools of marketing communication policy of the enterprise, ways of organization and management of marketing communication policy of the enterprise, the importance of communications for the enterprise in market conditions, features of communication policy in the tourism business. The main indicators of activity of Ganezh travel company for the last years, the basic components of a complex of marketing of the Ganezh enterprise are analyzed, features of marketing communicative policy of the enterprise are investigated. Recommendations for improving the communication policy of the travel company "Ganezh", conducting SEO-analysis of the site, its improvement and search engine optimization, improving promotion on social networks, the introduction of chatbots.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectінструменти маркетингової комунікацііen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjecttools of marketing communicationen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy of the travel agency "Ganezh"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юдіна Д.О. Кваліфікаційна робота.pdf582,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Юдіна Д.О. Реферат.pdf420,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.