Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБачур, В.В.-
dc.date.accessioned2021-03-26T07:58:40Z-
dc.date.available2021-03-26T07:58:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБачур В. В. Стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми (на прикладі ТОВ «Агропрайм Холдинг») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / В. В Бачур; наук. кер. О. А. Єрмакова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12673-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті сутність та особливості формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми, визначені основні етапи формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми; з’ясовані методичні підходи до визначення типу стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми. Здійснений аналіз міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг», обґрунтований тип стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг», розкриті чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, що визначають успішність стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг». Розроблені напрями удосконалення стратегічного управління міжнародною конкурентоспроможністю ТОВ «Агропрайм Холдинг», з’ясувані можливості посилення інноваційної складової у забезпеченні міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг», досліджені можливості впровадження заходів соціальної відповідальності як чинника підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг».en_US
dc.description.abstractThe essence and features of formation of strategy of increase of the international competitiveness of agrofirm are considered in work, the basic stages of formation of strategy of increase of international competitiveness of agrofirm are defined; methodical approaches to determining the type of strategy to increase the international competitiveness of the agricultural firm are clarified. The analysis of the international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» is carried out, the type of strategy of increase of international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» is substantiated, the factors of internal and external environment determining success of strategy of increase of international competitiveness of LLC «Agroprime Hold» are revealed. Areas for improving the strategic management of international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» have been developed, opportunities for strengthening the innovative component in ensuring international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» have been clarified, opportunities for implementing social responsibility measures as a factor in increasing international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» have been studied.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьen_US
dc.subjectагрофірмаen_US
dc.subjectвнутрішнє середовищеen_US
dc.subjectзовнішнє середовищеen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectудосконалення стратегічне управлінняen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.subjectagricultural firmen_US
dc.subjectinternal environmenten_US
dc.subjectexternal environmenten_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectimprovement of strategic managementen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subject292 «Міжнародні економічні відносини»en_US
dc.subjectкафедра міжнародних економічних відносинen_US
dc.titleСтратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми (на прикладі ТОВ «Агропрайм Холдинг»)en_US
dc.title.alternativeStrategies to increase the international competitiveness of the agricultural firm (on the example of LLC "Agroprime Holding")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бачур В.В. Кваліфікаційна робота.pdf371,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бачур В.В. Реферат.pdf335,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.