Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12676
Назва: | Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна») |
Інші назви: | Improving international marketing activities of a trading company (on the example of LLC "Ergonomics Ukraine") |
Автори: | Бережна, А.В. |
Бібліографічний опис: | Бережна А. В. Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / А. В. Бережна; наук. кер. О. С. Гусенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 90 с. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | міжнародна маркетингова діяльність торговельне підприємство рентабельність маркетингових інвестицій матриця БКГ бенчмаркетинг CRM-система international marketing activity trading enterprise profitability of marketing investments BCG matrix benchmarking CRM-system 292 «Міжнародні економічні відносини» кафедра міжнародних економічних відносин |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретико-методичні основи дослідження міжнародної
маркетингової діяльності торговельного підприємства. Досліджено чинники впливу та методи
оцінки ефективності міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства.
Охарактеризовано сучасний стан міжнародної маркетингової діяльності ТОВ
«Ергономіка Україна». Проведено SWOT- та PEST-аналіз ТОВ «Ергономіка Україна».
Проаналізовано показники ефективності міжнародної маркетингової діяльності ТОВ
«Ергономіка Україна».
Запропоновано шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ
«Ергономіка Україна» шляхом використання бенчмаркетингу, CRM-системи, а також
розглянуто вдосконалення організаційної структури підприємства. The paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of international marketing activities of a trading enterprise. Factors of influence and methods of estimation of efficiency of the international marketing activity of the trading enterprise are investigated. The current state of international marketing activities of Ergonomics Ukraine LLC is described. SWOT and PEST analysis of Ergonomics Ukraine LLC was conducted. The indicators of efficiency of the international marketing activity of LLC "Ergonomics Ukraine" are analyzed. Ways to improve the international marketing activities of LLC "Ergonomics Ukraine" through the use of benchmarking, CRM-system, as well as improving the organizational structure of the enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12676 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бережна А.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 259,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Бережна А.В. Реферат.pdf | 231,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.