Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБережна, А.В.-
dc.date.accessioned2021-03-26T08:19:48Z-
dc.date.available2021-03-26T08:19:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБережна А. В. Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / А. В. Бережна; наук. кер. О. С. Гусенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12676-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні основи дослідження міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства. Досліджено чинники впливу та методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства. Охарактеризовано сучасний стан міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Ергономіка Україна». Проведено SWOT- та PEST-аналіз ТОВ «Ергономіка Україна». Проаналізовано показники ефективності міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Ергономіка Україна». Запропоновано шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Ергономіка Україна» шляхом використання бенчмаркетингу, CRM-системи, а також розглянуто вдосконалення організаційної структури підприємства.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of international marketing activities of a trading enterprise. Factors of influence and methods of estimation of efficiency of the international marketing activity of the trading enterprise are investigated. The current state of international marketing activities of Ergonomics Ukraine LLC is described. SWOT and PEST analysis of Ergonomics Ukraine LLC was conducted. The indicators of efficiency of the international marketing activity of LLC "Ergonomics Ukraine" are analyzed. Ways to improve the international marketing activities of LLC "Ergonomics Ukraine" through the use of benchmarking, CRM-system, as well as improving the organizational structure of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьen_US
dc.subjectторговельне підприємствоen_US
dc.subjectрентабельність маркетингових інвестиційen_US
dc.subjectматриця БКГen_US
dc.subjectбенчмаркетингen_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectinternational marketing activityen_US
dc.subjecttrading enterpriseen_US
dc.subjectprofitability of marketing investmentsen_US
dc.subjectBCG matrixen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectCRM-systemen_US
dc.subject292 «Міжнародні економічні відносини»en_US
dc.subjectкафедра міжнародних економічних відносинen_US
dc.titleУдосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна»)en_US
dc.title.alternativeImproving international marketing activities of a trading company (on the example of LLC "Ergonomics Ukraine")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бережна А.В. Кваліфікаційна робота.pdf259,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бережна А.В. Реферат.pdf231,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.