Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотоман, А.В.-
dc.date.accessioned2021-03-26T09:03:58Z-
dc.date.available2021-03-26T09:03:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКотоман А. В. Удосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / А. В. Котоман; наук. кер. О. С. Гусенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 97 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12681-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні: основи дослалідження міжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері: надання страхових послуг. Досліджено чинники та методи оцінки, що вливають на ефективність міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано показники діяльності підприємства «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» та ефективність міжнародної маркетингової стратегії. Розглянуто сучасний стан та чинники, що впливають на мінародну маркетингову стратегію «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Проведено SWOT-аналіз «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Запропоновано шляхи удосконалення мінародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» за рахунок застосування маркетингового контролю, удосконалення якості надання міжнародних страхових послуг та прогнозування. Розглянуто в якості чинника удосконалення міжнародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» стратегію диверсифікації страхового портфелю.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical and methodological: the basics of research in international marketing enterprise strategies in the field: provision of insurance services. Factors and methods of estimating that affect the effectiveness of the international marketing strategy of the enterprise. The indicators of activity of the enterprise "INSURANCE GROUP" TAS "and efficiency are analyzed international marketing strategy. The current state and factors influencing the international situation are considered marketing strategy "TAS INSURANCE GROUP". A SWOT-analysis “INSURANCE GROUP "TAS". Ways to improve the international marketing strategy "INSURANCE GROUP" are proposed "TAS" due to the application of marketing control, improving the quality of international insurance services and forecasting. Considered as a factor in improving international marketing strategy INSURANCE GROUP "TAS" strategy of diversification of the insurance portfolio.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectміжнародна маркетингова стратегіяen_US
dc.subjectміжнародні страхові послугиen_US
dc.subjectсфера надання страхових послугen_US
dc.subjectефективність міжнародної маркетингової стратегіїen_US
dc.subjectдиверсифікація страхового портфелюen_US
dc.subjectмаркетинговий контрольen_US
dc.subjectпрогнозуванняen_US
dc.subjectinternational marketing strategyen_US
dc.subjectinternational insurance servicesen_US
dc.subjectsphere of insurance servicesen_US
dc.subjecteffectiveness of international marketing strategyen_US
dc.subjectdiversification of the insurance portfolioen_US
dc.subjectmarketing controlen_US
dc.subjectprognosticationen_US
dc.subject292 «Міжнародні економічні відносини»-
dc.subjectкафедра міжнародних економічних відносин-
dc.titleУдосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС»)en_US
dc.title.alternativeImproving the international marketing strategy of the company in the field of insurance services (for example, INSURANCE GROUP "TAS")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.