Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12686
Назва: Віртуальні виставки як шлях відновлення ділового туризму у період пандемії
Інші назви: Virtual exhibitions as a way to restore business tourism during the pandemic
Автори: Шикіна, О.В.
Ремігайло, І.Ю.
Shykina, O.
Remigailo, I.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Віртуальні виставки як шлях відновлення ділового туризму у період пандемії / О. В. Шикіна, І. Ю. Ремігайло // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали XII Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 березня 2021 р.) : у 2-х томах. – Черкаси : ЧДТУ, 2021. – Т. 1. – C. 110-112.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЧДТУ
Ключові слова: діловий туризм
індустрія MICE
інсентив-туризм
ділова подорож
виставкова діяльність
business tourism
MICE industry
incentive tourism
business travel
exhibition activities
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто особливості і складові ділового туризму. Проаналізовано вплив від пандемії коронавірусу (COVID-19), яка спричинила величезні перебої в міжнародних подорожах. Запропоновано використання віртуальних виставок, як засіб боротьби зі зниженим попитом на ділові поїздки. Наведено мультиплікаційний ефект від виставкової діяльності.
Theses consider the features and components of business tourism. The effects of the coronavirus pandemic (COVID-19), which caused huge disruptions in international travel, were analyzed. The use of virtual exhibitions as a means of combating the reduced demand for business travel is proposed. The cartoon effect from the exhibition activity is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12686
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.