Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12690
Назва: Управління підприємством на засадах концепції результативності
Інші назви: Enterprise management based on the concept of effectiveness
Автори: Балашова, Д.Ю.
Бібліографічний опис: Балашова Д. Ю. Управління підприємством на засадах концепції результативності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / Д. Ю. Балашова; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 73 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління результативністю
критерії результативністю
досягнення цілей
ділерська діяльність
дрогер-рітейл
задоволеність клієнтів
бізнес-процеси підприємства
KJ-метод
рекламація
performance management
performance criteria
achievement of goals
dealing activities
drugstore retail
customer satisfaction
business processes of the enterprise
KJ method
complaint
073 "Менеджмент"
кафедра менеджменту організацій
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються основи управління результативністю, критерії які впливають на результативність. Встановлено, що доцільно внести в процесс управління результативністю моделювання бізнес-процесів. Виявлено основні операції процесу управління результативністю. Проведено загальну характеристику діяльності ділерського підприємства ТОВ «Профітайм». За проведеним аналізом встановлено, що ринок косметичних засобів є цілком стабільним та зростаючим. Проведено діагностику результативності діяльності підприємництва за допомогою аналізу задоволеність клієнтів підприємства. Виявлено основні недоліки та причини відхилення. Побудовано схеми основних бізнес-процесів що створюють ланцюг цінностей, що надає змогу покращити обслуговування клієнтів з продажу товару та збільшити обсяги продажу.
The paper considers the basics of performance management, the criteria that affect performance. It is established that it is expedient to include business process modeling in the management process. The main operations of the performance management process are revealed. The general characteristic of activity of the dealer enterprise of LLC Profiteim is carried out. According to the analysis, it was found that the cosmetics market is quite stable and growing. The diagnostics of efficiency of activity of business by means of the analysis of satisfaction of clients of the enterprise is carried out. The main shortcomings and reasons for the deviation are identified. Schemes of the main business processes that create a value chain, which allows to improve customer service for the sale of goods and increase sales.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12690
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.