Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалашова, Д.Ю.-
dc.date.accessioned2021-03-29T08:13:01Z-
dc.date.available2021-03-29T08:13:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБалашова Д. Ю. Управління підприємством на засадах концепції результативності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / Д. Ю. Балашова; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12690-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основи управління результативністю, критерії які впливають на результативність. Встановлено, що доцільно внести в процесс управління результативністю моделювання бізнес-процесів. Виявлено основні операції процесу управління результативністю. Проведено загальну характеристику діяльності ділерського підприємства ТОВ «Профітайм». За проведеним аналізом встановлено, що ринок косметичних засобів є цілком стабільним та зростаючим. Проведено діагностику результативності діяльності підприємництва за допомогою аналізу задоволеність клієнтів підприємства. Виявлено основні недоліки та причини відхилення. Побудовано схеми основних бізнес-процесів що створюють ланцюг цінностей, що надає змогу покращити обслуговування клієнтів з продажу товару та збільшити обсяги продажу.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the basics of performance management, the criteria that affect performance. It is established that it is expedient to include business process modeling in the management process. The main operations of the performance management process are revealed. The general characteristic of activity of the dealer enterprise of LLC Profiteim is carried out. According to the analysis, it was found that the cosmetics market is quite stable and growing. The diagnostics of efficiency of activity of business by means of the analysis of satisfaction of clients of the enterprise is carried out. The main shortcomings and reasons for the deviation are identified. Schemes of the main business processes that create a value chain, which allows to improve customer service for the sale of goods and increase sales.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління результативністюen_US
dc.subjectкритерії результативністюen_US
dc.subjectдосягнення цілейen_US
dc.subjectділерська діяльністьen_US
dc.subjectдрогер-рітейлen_US
dc.subjectзадоволеність клієнтівen_US
dc.subjectбізнес-процеси підприємстваen_US
dc.subjectKJ-методen_US
dc.subjectрекламаціяen_US
dc.subjectperformance managementen_US
dc.subjectperformance criteriaen_US
dc.subjectachievement of goalsen_US
dc.subjectdealing activitiesen_US
dc.subjectdrugstore retailen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectbusiness processes of the enterpriseen_US
dc.subjectKJ methoden_US
dc.subjectcomplainten_US
dc.subject073 "Менеджмент"en_US
dc.subjectкафедра менеджменту організаційen_US
dc.titleУправління підприємством на засадах концепції результативностіen_US
dc.title.alternativeEnterprise management based on the concept of effectivenessen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.