Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12699
Title: Шляхи вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства-оператора (за матеріалами туристичного оператора «Coral Travel Ukraine»)
Other Titles: Ways to improve the advertising and information activities of the tourist company-operator (Based on materials from the travel operator "Coral Travel Ukraine")
Authors: Зикіна, М.С.
Citation: Зикіна М. С. Шляхи вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства-оператора (за матеріалами туристичного оператора «Coral Travel Ukraine») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / М. С. Зикіна; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 94 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туризм
туристичне підприємство
туристичний оператор
компанія «Coral Travel Ukraine»
«Coral Travel»
регулювання розвитку туризму
реклама
інформаційна діяльність
маркетинг
аналіз
управління
інтернет
джерело
ресурси
цільова аудиторія
туристичні послуги
новації
вдосконалення рекламної стратегії
tourism
tourism company
tour operator «Coral Travel Ukraine»
«Coral Travel»
regulation of the development of tourism
advertising
information activity
marketing
analysis
management
internet
source
resources
target audience
travel services
innovations
improvement of advertising strategy
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи розвитку рекламно-інформаційної діяльності в туризмі, розкривається суть функції та класифікація рекламної діяльності. Проведено аналіз діяльності туристичного підприємства оператора «Coral Travel Ukraine», зокрема його рекламну політику, та вплив рекламної і інформаційної діяльності на рівень розвитку підприємства. Визначено сучасні напрямки та перспективи вдосконалення рекламної діяльності підприємства оператора «Coral Travel Ukraine». В роботі запропоновані заходи спрямовані на вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичних підприємств-операторів, та проведено аналіз їх ефективності.
The the work considers with the theoretical and methodological foundations of advertising and information activities in tourism, The essence of the function and classification of advertising activities is revealed. The analysis of the activities of the tourist company operator "Coral Travel Ukraine", in particular its advertising policy, and the impact of advertising and information activities on the level of development of the company. The current directions and prospects of improving the advertising activities of the operator's enterprise "Coral Travel Ukraine". In the paper we propose measures aimed at improving the advertising and information activities of tourism enterprises-operators, and analyzes their effectiveness.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12699
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зикіна М.С. Кваліфікаційна робота.pdf322,62 kBAdobe PDFView/Open
Зикіна М.С. Реферат.pdf191,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.