Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12746
Назва: Кластерні об’єднання у сфері харчування туристів
Автори: Назаренко, О.В.
Бібліографічний опис: Назаренко О.В. Кластерні об’єднання у сфері харчування туристів / О.В. Назаренко // «Сучасна парадигма кластерного розвитку індустрії туризму: наукові підходи і світовий досвід» тези круглого столу (Одеса, 11 вересня, 2020 р.; ); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020. - С. 9-10.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: кластер
кластерні об’єднання
сфера харчування
Короткий огляд (реферат): Кластер (англ. cluster – група) у ресторанному бізнесі - це своєрідний холдинг невеликих підприємств однієї сфери діяльності, об’єднаних технічно та організаційно у неформальну або формальну структуру з метою захисту своїх інтересів, зниження собівартості виробничих процесів і спільного просування продукції та послуг. Кластер – група взаємопов’язаних компаній та інших організацій суміжних галузей/секторів економіки на певній географічній території, що співпрацюють та конкурують між собою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12746
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-10.pdf293,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.