Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, О.В.-
dc.date.accessioned2021-04-20T10:41:52Z-
dc.date.available2021-04-20T10:41:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНазаренко О.В. Кластерні об’єднання у сфері харчування туристів / О.В. Назаренко // «Сучасна парадигма кластерного розвитку індустрії туризму: наукові підходи і світовий досвід» тези круглого столу (Одеса, 11 вересня, 2020 р.; ); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020. - С. 9-10.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12746-
dc.description.abstractКластер (англ. cluster – група) у ресторанному бізнесі - це своєрідний холдинг невеликих підприємств однієї сфери діяльності, об’єднаних технічно та організаційно у неформальну або формальну структуру з метою захисту своїх інтересів, зниження собівартості виробничих процесів і спільного просування продукції та послуг. Кластер – група взаємопов’язаних компаній та інших організацій суміжних галузей/секторів економіки на певній географічній території, що співпрацюють та конкурують між собою.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкластерen_US
dc.subjectкластерні об’єднанняen_US
dc.subjectсфера харчуванняen_US
dc.titleКластерні об’єднання у сфері харчування туристівen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-10.pdf293,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.