Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, Я.Е.-
dc.date.accessioned2021-04-21T11:14:31Z-
dc.date.available2021-04-21T11:14:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГончаренко Я.Е. Досвід країн світу щодо розвитку подієвого туризму та кластерів подієвого туризму.- С. 13-14.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12768-
dc.description.abstractЗастосування подієвого менеджменту і маркетингу спрямовано на просування бренду певного регіону або міста за допомогою створення та реалізації різних подій. На глобальному рівні починають з’являтися «музичні», «карнавальні», «гастрономічні» та інші міста, які асоціюються саме з проведенням в них певної події, а не з історичними фактами чи архітектурними доробками. Так, наприклад, Канни асоціюються з проведенням Всесвітньо відомого кінофестивалю, Ріо-де-Жанейро відразу ототожнюють з грандіозним карнавалом, а знаменитий Венеціанський карнавал затьмарює навіть думки про романтичні канали та спритних гондольєрівen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкластериen_US
dc.subjectподієвого туризen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.titleДосвід країн світу щодо розвитку подієвого туризму та кластерів подієвого туризмуen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-14.pdf149,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.