Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12769
Title: Туристичні фестивалі як маркетингові інструменти розвитку брендів
Authors: Назаренко, О.В.
Citation: Назаренко О.В. Туристичні фестивалі як маркетингові інструменти розвитку брендів // «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (16 листопада; 2020 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020 .- С. 15-16.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичні фестивалі
розвиток брендів
маркетинг
Abstract: За данними «2018 GLOBAL MEETINGS & EVENTS FORECAST» можна проаналізувати активність заходів у 2017 році за тематикою по регіонах світу у відсотках від загальної кількості подій: Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Центральна та Південна Америка, Європа, Північна Америка.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12769
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15-16.pdf153,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.