Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, О.В.-
dc.date.accessioned2021-04-21T11:16:54Z-
dc.date.available2021-04-21T11:16:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНазаренко О.В. Туристичні фестивалі як маркетингові інструменти розвитку брендів // «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (16 листопада; 2020 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020 .- С. 15-16.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12769-
dc.description.abstractЗа данними «2018 GLOBAL MEETINGS & EVENTS FORECAST» можна проаналізувати активність заходів у 2017 році за тематикою по регіонах світу у відсотках від загальної кількості подій: Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Центральна та Південна Америка, Європа, Північна Америка.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичні фестиваліen_US
dc.subjectрозвиток брендівen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleТуристичні фестивалі як маркетингові інструменти розвитку брендівen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-16.pdf153,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.