Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12772
Title: Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі
Authors: Єгупова, І.В.
Citation: Єгупова І.В. Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі / І.В. Єгупова// «Сучасна парадигма кластерного розвитку індустрії туризму: наукові підходи і світовий досвід» тези круглого столу (11 вересня; 2020 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020. - С. 21-22.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: кластери
гастрономічний туризм
Abstract: Туристичні кластери можуть об’єднувати як незначну, так і велику кількість підприємств туристичного та споріднених і допоміжних секторів економіки. Вони можуть формуватися як з великих, так і з малих фірм у найрізноманітніших поєднаннях і відносинах. Наприклад, кластери в Італії об’єднують переважно малі та середні підприємства, в Шотландії - ядро кластера формують потужні підприємства, інколи іноземного походження.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12772
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21-22.pdf150,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.