Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгупова, І.В.-
dc.date.accessioned2021-04-21T11:23:31Z-
dc.date.available2021-04-21T11:23:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄгупова І.В. Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі / І.В. Єгупова// «Сучасна парадигма кластерного розвитку індустрії туризму: наукові підходи і світовий досвід» тези круглого столу (11 вересня; 2020 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020. - С. 21-22.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12772-
dc.description.abstractТуристичні кластери можуть об’єднувати як незначну, так і велику кількість підприємств туристичного та споріднених і допоміжних секторів економіки. Вони можуть формуватися як з великих, так і з малих фірм у найрізноманітніших поєднаннях і відносинах. Наприклад, кластери в Італії об’єднують переважно малі та середні підприємства, в Шотландії - ядро кластера формують потужні підприємства, інколи іноземного походження.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкластериen_US
dc.subjectгастрономічний туризмen_US
dc.titleМоделі кластерних утворень у гастрономічному туризміen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-22.pdf150,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.