Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773
Title: Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі
Authors: Герасименко, В.Г.
Citation: Герасименко В.Г. Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі
Герасименко, В.Г. Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі / В.Г. Герасименко // «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (Одеса, 18 січня, 2021 р.); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021 . - 23-24 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: кластери
гастрономічний туризм
Abstract: Туристичні кластери можуть об’єднувати як незначну, так і велику кількість підприємств туристичного та споріднених і допоміжних секторів економіки. Вони можуть формуватися як з великих, так і з малих фірм у найрізноманітніших поєднаннях і відносинах. Наприклад, кластери в Італії об’єднують переважно малі та середні підприємства, в Шотландії - ядро кластера формують потужні підприємства, інколи іноземного походження
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23-24.pdf151,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.