Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, В.Г.-
dc.date.accessioned2021-04-21T11:26:13Z-
dc.date.available2021-04-21T11:26:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГерасименко В.Г. Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризміen_US
dc.identifier.citationГерасименко, В.Г. Моделі кластерних утворень у гастрономічному туризмі / В.Г. Герасименко // «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (Одеса, 18 січня, 2021 р.); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021 . - 23-24 с.-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773-
dc.description.abstractТуристичні кластери можуть об’єднувати як незначну, так і велику кількість підприємств туристичного та споріднених і допоміжних секторів економіки. Вони можуть формуватися як з великих, так і з малих фірм у найрізноманітніших поєднаннях і відносинах. Наприклад, кластери в Італії об’єднують переважно малі та середні підприємства, в Шотландії - ядро кластера формують потужні підприємства, інколи іноземного походженняen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкластериen_US
dc.subjectгастрономічний туризмen_US
dc.titleМоделі кластерних утворень у гастрономічному туризміen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-24.pdf151,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.