Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлоцький, В.Я.-
dc.date.accessioned2021-04-23T08:56:57Z-
dc.date.available2021-04-23T08:56:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12788-
dc.description.abstractОднією з найбільших проблем вітчизняного туристичного бізнесу в останні роки залишається необхідність здійснювати господарську діяльність в умовах вкрай несприятливого зовнішнього середовища. Нещодавня світова фінансово-економічна криза викликала тимчасове зниження інтенсивності світових туристичних потоків, що негативно позначилось на показниках в’їзного туризму в Україну.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрегіональний ринок організованого туризмуen_US
dc.subjectвизначення потенціалуen_US
dc.titleМетодика визначення потенціалу українських регіональних ринків організованого туризмуen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19-20.pdf237,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.