Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1279
Назва: Методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Методические подходы к оцениванию уровня конкурентоспособности предприятия
Methodical approaches to the evaluation of level of competitiveness of enterprise
Автори: Карпенко, Л.М.
Карпенко, Л.Н.
Karpenko, L.
Бібліографічний опис: Карпенко Л. М. Методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства / Л. М. Карпенко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 3(50). – Ч. 2. – С. 24-32.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентна стратегія
показники конкурентоспроможності
методи оцінки
промислове підприємство
товар
бенчмаркінг
конкуренция
конкурентоспособность
конкурентная стратегия
показатели конкурентоспособности
методы оценки
промышленное предприятие
товар
бенчмаркинг
competition
competitiveness
competition strategy
indexes of competitiveness
methods of estimation
industrial enterprise
commodity
benchmarking
Короткий огляд (реферат): У роботі визначенні методичні та практичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства як передумови їх стратегічного розвитку на регіональному рівні. Представлена систематизація методів формування конкурентних стратегій підприємства на сучасному ринку, виділені критерії та показники конкурентоспроможності підприємства і товару.
В работе определены методические и практические подходы к оцениванию уровня конкурентоспособности предприятия как предпосылки их стратегического развития на региональном уровне. Представлена систематизация методов формирования конкурентных стратегий предприятия на современном рынке, выделены критерии и показатели конкурентоспособности предприятия и товара.
In article the determination methodical and practical approaches to the evaluation of level of competitiveness of enterprise as pre-condition of their strategic development at regional level. Represented systematization of methods of forming of competition strategies of enterprise at the modern market, selected criteria and indexes of competitiveness of enterprise and commodity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1279
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50
Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.