Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12792
Назва: Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризму
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризму // «Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу регіону» тези круглого столу (18 січня; 2021 р.; Одеса) Збірник тез круглого столу / «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (18 січня; 2021 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021. – С. 27-28.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ринковий потенціал
організований туризм
ефективність використання
Короткий огляд (реферат): Під фактичною ємністю регіонального туристичного ринку ми розуміємо сукупні витрати всіх туристів (у тому числі іноземних громадян) з придбання туристичних продуктів, фактично здійснені протягом року в певному регіоні. Оскільки витрати споживачів з придбання турів на ринку трансформуються в доходи туристичних підприємств, реальну ємність ринку організованого туризму можна визначити і як вартість реалізованих турів усіма продавцями ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12792
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27-28.pdf306,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.