Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.date.accessioned2021-04-23T11:19:58Z-
dc.date.available2021-04-23T11:19:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризму // «Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу регіону» тези круглого столу (18 січня; 2021 р.; Одеса) Збірник тез круглого столу / «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (18 січня; 2021 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021. – С. 27-28.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12792-
dc.description.abstractПід фактичною ємністю регіонального туристичного ринку ми розуміємо сукупні витрати всіх туристів (у тому числі іноземних громадян) з придбання туристичних продуктів, фактично здійснені протягом року в певному регіоні. Оскільки витрати споживачів з придбання турів на ринку трансформуються в доходи туристичних підприємств, реальну ємність ринку організованого туризму можна визначити і як вартість реалізованих турів усіма продавцями ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectринковий потенціалen_US
dc.subjectорганізований туризмen_US
dc.subjectефективність використанняen_US
dc.titleКількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризмуen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-28.pdf306,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.