Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Л.М.-
dc.contributor.authorКарпенко, Л.Н.-
dc.contributor.authorKarpenko, L.-
dc.date.accessioned2014-04-30T10:31:10Z-
dc.date.available2014-04-30T10:31:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКарпенко Л. М. Методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства / Л. М. Карпенко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 3(50). – Ч. 2. – С. 24-32.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1279-
dc.description.abstractУ роботі визначенні методичні та практичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства як передумови їх стратегічного розвитку на регіональному рівні. Представлена систематизація методів формування конкурентних стратегій підприємства на сучасному ринку, виділені критерії та показники конкурентоспроможності підприємства і товару.ru_RU
dc.description.abstractВ работе определены методические и практические подходы к оцениванию уровня конкурентоспособности предприятия как предпосылки их стратегического развития на региональном уровне. Представлена систематизация методов формирования конкурентных стратегий предприятия на современном рынке, выделены критерии и показатели конкурентоспособности предприятия и товара.-
dc.description.abstractIn article the determination methodical and practical approaches to the evaluation of level of competitiveness of enterprise as pre-condition of their strategic development at regional level. Represented systematization of methods of forming of competition strategies of enterprise at the modern market, selected criteria and indexes of competitiveness of enterprise and commodity.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectпоказники конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectметоди оцінкиru_RU
dc.subjectпромислове підприємствоru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectконкурентная стратегияru_RU
dc.subjectпоказатели конкурентоспособностиru_RU
dc.subjectметоды оценкиru_RU
dc.subjectпромышленное предприятиеru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectcompetition strategyru_RU
dc.subjectindexes of competitivenessru_RU
dc.subjectmethods of estimationru_RU
dc.subjectindustrial enterpriseru_RU
dc.subjectcommodityru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.titleМетодичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeМетодические подходы к оцениванию уровня конкурентоспособности предприятияru_RU
dc.title.alternativeMethodical approaches to the evaluation of level of competitiveness of enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50
Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.