Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12801
Назва: Кластери як об’єкт стратегічного регулювання розвитку туристичної галузі
Автори: Давиденко, І.В.
Бібліографічний опис: Давиденко І.В. Кластери як об’єкт стратегічного регулювання розвитку туристичної галузі // «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса) Збірник тез круглого столу / «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021 . - С. 9 - 10.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: кластери
туристична галузь
Короткий огляд (реферат): В економічній літературі існує багато визначень поняття «кластер». Найбільш авторитетним є визначення цього поняття американським вченим М. Портером. За його визначенням, кластери – це «сконцентровані за географічною ознакою групи взаємопов'язаних компаній, спеціалізованих постачальників, постачальників послуг, фірм у відповідних галузях, а також пов'язаних з їх діяльністю організацій (наприклад, університетів, агенцій із стандартизації, торгівельних, туристичних, будівельних об'єднань) у певних конкуруючих сферах».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12801
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-10.pdf287,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.