Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавиденко, І.В.-
dc.date.accessioned2021-04-26T11:44:30Z-
dc.date.available2021-04-26T11:44:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДавиденко І.В. Кластери як об’єкт стратегічного регулювання розвитку туристичної галузі // «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса) Збірник тез круглого столу / «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021 . - С. 9 - 10.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12801-
dc.description.abstractВ економічній літературі існує багато визначень поняття «кластер». Найбільш авторитетним є визначення цього поняття американським вченим М. Портером. За його визначенням, кластери – це «сконцентровані за географічною ознакою групи взаємопов'язаних компаній, спеціалізованих постачальників, постачальників послуг, фірм у відповідних галузях, а також пов'язаних з їх діяльністю організацій (наприклад, університетів, агенцій із стандартизації, торгівельних, туристичних, будівельних об'єднань) у певних конкуруючих сферах».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкластериen_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.titleКластери як об’єкт стратегічного регулювання розвитку туристичної галузіen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-10.pdf287,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.