Кластери як об’єкт стратегічного регулювання розвитку туристичної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

В економічній літературі існує багато визначень поняття «кластер». Найбільш авторитетним є визначення цього поняття американським вченим М. Портером. За його визначенням, кластери – це «сконцентровані за географічною ознакою групи взаємопов'язаних компаній, спеціалізованих постачальників, постачальників послуг, фірм у відповідних галузях, а також пов'язаних з їх діяльністю організацій (наприклад, університетів, агенцій із стандартизації, торгівельних, туристичних, будівельних об'єднань) у певних конкуруючих сферах».

Опис

Бібліографічний опис

Давиденко І.В. Кластери як об’єкт стратегічного регулювання розвитку туристичної галузі // «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса) Збірник тез круглого столу / «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021 . - С. 9 - 10.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються