Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, О.В.-
dc.date.accessioned2021-04-27T08:21:39Z-
dc.date.available2021-04-27T08:21:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНазаренко О.В. Експертний аналіз Інтернет-сайтів тур фірм як метод покращання їх економічної діяльності //«Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса) Збірник тез круглого столу / «Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграції» тези круглого столу (5 березня; 2021 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2021 .- C. 23-24.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12808-
dc.description.abstractПри впровадженні Інтернет – сайта турфірми отримують значні переваги: необмежений обсяг отримання інформації економічного, правового, підприємницького, природно – рекреаційного, туристичного характеру; зручне подання рекламного матеріалу та оперативне його оновлення; розширення цільової аудиторії та географії логістичного поширення послуг. Також, це легкість входження й орієнтації та більший доступ до аудиторії потенційних користувачів – приватних осіб, корпоративних клієнтів, компаній; можливість замовлення туру, авіаквитка, бронювання номера в готелі, оренди автомобіля, інших додаткових послуг під час подорожі та дозвілля; реєстрація кількості відвідувачів сайта на основі лічильника. У зв’язку з цим постає проблема, яка пов’язана із якістю інтернет – сайтів. Адже розробкою таких ресурсів частіше займаються спеціалісти сфери ІТ, які практично не отримували спеціальних економічних знань в сфері економіки: реклами, маркетингу, логістиці тощоen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectІнтернет-сайтen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.titleЕкспертний аналіз Інтернет-сайтів тур фірм як метод покращання їх економічної діяльностіen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-24.pdf336,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.