Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12881
Назва: Особливості використання дистанційних технологій та самоосвіти в університеті
Інші назви: Features of the use of distance technologies and self-education at the university
Автори: Волкова, Н.А.
Volkova, N.
Бібліографічний опис: Волкова Н. А. Особливості використання дистанційних технологій та самоосвіти в університеті / Н. А. Волкова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції, 4-5 лютого 2021 р. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С. 204–206.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: дистанційне навчання
студентська аудиторія
викладацька діяльність
distance learning
student audience
teaching activities
Короткий огляд (реферат): Багатовіковий досвід викладацької діяльності у вищих навчальних закладах однозначно свідчить про те, що контактне навчання виявляється придатним для викладання будь-якої навчальної дисципліни незалежно від її специфіки і складності. На відміну від контактного навчання, дистанційне подібної універсальністю не володіє: існують навчальні дисципліни, в яких окремі, до того ж обов'язкові для проходження студентами, види занять в принципі не можуть бути адекватно в ньому відображені.
Centuries of experience in teaching in higher education clearly shows that contact learning is suitable for teaching any discipline, regardless of its specifics and complexity. Unlike contact learning, distance learning does not have such universality: there are academic disciplines in which certain, in addition to mandatory for students, types of classes in principle can not be adequately reflected in it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12881
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.