Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГербиш, В.Г.-
dc.contributor.authorБалджи, М.Д.-
dc.contributor.authorHerbish, V.-
dc.contributor.authorBaldzhy, M.-
dc.date.accessioned2021-06-04T12:15:06Z-
dc.date.available2021-06-04T12:15:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГербиш В.Г. Способи збільшeння продаж за допомогою звукового нeйромeнeджмeнту як складової нeйроeкономіки / В.Г. Гербиш , М.Д. Балджи // Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конф. (Херсон, 16-17 квітня 2020р.) / за ред. Н.С. Танклевської. - Херсон : ХДАУ, 2020. - С. 46-49.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12889-
dc.description.abstractРозглянуто нові методи збільшення продажу товарів при залученні складних інтелектуально насичених технологій. Ці методи спираються на досягнення нейробіології та нейроекономікиen_US
dc.description.abstractNew methods of increasing sales of goods with the involvement of complex intellectually rich technologies are considered. These methods are based on the achievements of neurobiology and neuroeconomics-
dc.language.isouken_US
dc.publisherХДАУen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectнeйромeнeджмeнтen_US
dc.subjectнeйроeкономікаen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.subjectneuromanagementen_US
dc.subjectneuroeconomicsen_US
dc.titleСпособи збільшeння продаж за допомогою звукового нeйромeнeджмeнту як складової нeйроeкономікиen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балджи, Гербиш_тези.pdf132,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.