Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12893
Назва: Обґрунтування впровадження стратегії розширення сфери діяльності торговельного підприємства
Автори: Балджи, М.Д.
Baldghi, M.
Бібліографічний опис: Анисимов М.Д., Балджи М,Д. Обґрунтування впровадження стратегії розширення сфери діяльності торговельного підприємства //Підприємницька модель економіки та управління розвитком підприємства: тези ІІ Міжнародної науково-практичної конф. (Житомир, 06-08 листопада 2019 р.). - Житомир, 2019. - С. 831-834.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: торгівля
бізнес
організація торгівельних структур
оподаткування
товар
trade
business
organization of trade structures
taxation
goods
Короткий огляд (реферат): При розробці стратегії доречно враховувати специфічні особливості торгівельного підприємства. На прикладі ТОВ «Еліт Плюс» обґрунтовано впровадження стратегії розширення сфери діяльності, яка дозволить зайняти найбільший сегмент ринку відповідних товарів завдяки аналізу асортименту, підвищити конкурентоспроможність
When developing a strategy, it is appropriate to take into account the specific features of the trading company. On the example of LLC "Elite Plus" the implementation of the strategy of expanding the scope of activity is substantiated, which will allow to occupy the largest segment of the market of relevant goods through the analysis of the range, to increase competitiveness
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12893
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Anisimov, Balzhy.pdf70,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.