Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12893
Title: Обґрунтування впровадження стратегії розширення сфери діяльності торговельного підприємства
Authors: Балджи, М.Д.
Baldghi, M.
Citation: Анисимов М.Д., Балджи М,Д. Обґрунтування впровадження стратегії розширення сфери діяльності торговельного підприємства //Підприємницька модель економіки та управління розвитком підприємства: тези ІІ Міжнародної науково-практичної конф. (Житомир, 06-08 листопада 2019 р.). - Житомир, 2019. - С. 831-834.
Issue Date: 2019
Keywords: торгівля
бізнес
організація торгівельних структур
оподаткування
товар
trade
business
organization of trade structures
taxation
goods
Abstract: При розробці стратегії доречно враховувати специфічні особливості торгівельного підприємства. На прикладі ТОВ «Еліт Плюс» обґрунтовано впровадження стратегії розширення сфери діяльності, яка дозволить зайняти найбільший сегмент ринку відповідних товарів завдяки аналізу асортименту, підвищити конкурентоспроможність
When developing a strategy, it is appropriate to take into account the specific features of the trading company. On the example of LLC "Elite Plus" the implementation of the strategy of expanding the scope of activity is substantiated, which will allow to occupy the largest segment of the market of relevant goods through the analysis of the range, to increase competitiveness
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12893
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_Anisimov, Balzhy.pdf70,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.