Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBaldzhy, M.-
dc.contributor.authorБалджи, М.Д.-
dc.date.accessioned2021-06-09T10:07:19Z-
dc.date.available2021-06-09T10:07:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBaldzhy M. Introduction of inclusive tourism in the Оdessa region / M. Baldzhy // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (Чернівці -Сучава, 11-12 листопада 2020 р.). – Чернівці: Технодрук, 2020. – С. 77-79.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12927-
dc.description.abstractThe article considers the introduction of inclusive tourism on the example of the Odessa region.en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуті питання запровадження інклюзивного туризму на прикладі Одеського регіону.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherТехнодрукen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectinclusive tourismen_US
dc.subjectOdessa regionen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectінклюзивний туризмen_US
dc.subjectОдеський регіонen_US
dc.titleIntroduction of inclusive tourism in the Оdessa regionen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балджи М._тези.pdf77,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.