Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренції
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
В статті розглянуті особливості концепції управління вартістю компанії, суть якої полягає у побудові на основі економічного прибутку стратегічних та оперативних рішень менеджменту компанії. Націлене на забезпечення зростання ринкової вартості компанії та її акцій. Це орієнтація компанії на побудову та зростання цінності.
В статье рассмотрены особенности концепции управления стоимостью компании, суть которой заключается в построении на основе экономической прибыли стратегических и оперативных решений менеджмента компании. Нацелено на обеспечение роста рыночной стоимости компании и ее акций. Это ориентация компании на создание и повышение ценности.
In the article the concept features value-based management company, which is based on the construction based on economic profit strategic and operational decisions of management. Is aimed at ensure the growth of the market value of the company and its stock. This is the orientation of the company to creation and increase value.
В статье рассмотрены особенности концепции управления стоимостью компании, суть которой заключается в построении на основе экономической прибыли стратегических и оперативных решений менеджмента компании. Нацелено на обеспечение роста рыночной стоимости компании и ее акций. Это ориентация компании на создание и повышение ценности.
In the article the concept features value-based management company, which is based on the construction based on economic profit strategic and operational decisions of management. Is aimed at ensure the growth of the market value of the company and its stock. This is the orientation of the company to creation and increase value.
Description
Keywords
Citation
Тарасова О. В. Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренції / О. В. Тарасова, В. К. Кубліков // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – 2013. - №5 (184). - С. 110-116.