Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, О.В.-
dc.contributor.authorТарасова, О.В.-
dc.contributor.authorTarasova, O.-
dc.date.accessioned2014-05-05T09:34:05Z-
dc.date.available2014-05-05T09:34:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТарасова О. В. Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренції / О. В. Тарасова, В. К. Кубліков // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – 2013. - №5 (184). - С. 110-116.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1295-
dc.description.abstractВ статті розглянуті особливості концепції управління вартістю компанії, суть якої полягає у побудові на основі економічного прибутку стратегічних та оперативних рішень менеджменту компанії. Націлене на забезпечення зростання ринкової вартості компанії та її акцій. Це орієнтація компанії на побудову та зростання цінності.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности концепции управления стоимостью компании, суть которой заключается в построении на основе экономической прибыли стратегических и оперативных решений менеджмента компании. Нацелено на обеспечение роста рыночной стоимости компании и ее акций. Это ориентация компании на создание и повышение ценности.-
dc.description.abstractIn the article the concept features value-based management company, which is based on the construction based on economic profit strategic and operational decisions of management. Is aimed at ensure the growth of the market value of the company and its stock. This is the orientation of the company to creation and increase value.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectвартістьru_RU
dc.subjectакціонерru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectінструментru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectстоимостьru_RU
dc.subjectакционерru_RU
dc.subjectуправленияru_RU
dc.subjectинструментru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectvalueru_RU
dc.subjectshareholderru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectinstrumentru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.titleКонцепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренціїru_RU
dc.title.alternativeКонцепция управления стоимостью как инструмент борьбы в условиях глобальной конкуренцииru_RU
dc.title.alternativeConcept management of value as an instrument in the fight global competitionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.