Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12972
Title: Методи прийняття стратегічних управлінських рішень
Other Titles: Methods of making strategic management decisions
Authors: Чернишова, Л.В.
Chernyshova, L.
Citation: Бондар В. Я. Методи прийняття стратегічних управлінських рішень / В. Я. Бондар, Л. В. Чернишова // Збірник науково-практичних статей. Обліково-економічний факультет (кафедра економічного аналізу). – Одеса, 2018. – Ч. 2. – С. 188–193.
Issue Date: 2018
Keywords: стратегія
управлінські рішення
метод
strategy
managerial decisions
method
Abstract: Сьогодні, коли українські підприємства вимушені функціонувати в умовах швидких змін, непередбачуваності, відсутності чітких орієнтирів розвитку, провідною ланкою управління стає стратегічний менеджмент. У сучасному нестійкому середовищі керівники різних рівнів щодня вимушені приймaти безліч рішень, які мають забезпечити ефективну роботу підприємства, дозволять йому займати свою нішу на ринку, випускати конкурентоспроможну продукцію. І те, що кризові явища в промисловості тільки поглиблюються, інвестиційна привабливість підприємств постійно знижується, виробництво знаходиться в стані стагнації, а продукція вітчизняних виробників значно поступається aналогам не тільки на зовнішньому, a й на внутрішньому ринках, свідчить про невміння керівництвa вищої ланки приймати обґрунтовані стратегічні рішення.
Today, when Ukrainian enterprises are forced to operate in conditions of rapid change, unpredictability, lack of clear guidelines for development, the leading link in management is strategic management. In today's unstable environment, managers at various levels are forced to make many decisions every day, which should ensure the effective operation of the enterprise, allow it to occupy its niche in the market, to produce competitive products. And the fact that the crisis in the industry is only deepening, the investment attractiveness of enterprises is constantly declining, production is stagnant, and the products of domestic producers are much inferior to counterparts not only in foreign but also in domestic markets, indicates the inability of senior management to adopt sound strategies decision.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12972
Appears in Collections:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.