Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13000
Назва: Маркетинг: виклики та рішення
Інші назви: Marketing: challenges and solutions
Автори: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Маркетинг: виклики та рішення : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 21 квітня 2021 року) / за ред. д.е.н., проф. І.Л. Литовченко. – Одеса: Гельветика, 2021. – 155 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Гельветика
Короткий огляд (реферат): Збірник містить матеріали, в яких узагальнено результати наукових досліджень науковців закладів вищої освіти України, Польщі, Китаю, Іраку. Тези присвячено актуальним проблемам розвитку маркетингової діяльності.
The collection contains materials that summarize the results of scientific research scientists of higher education institutions of Ukraine, Poland, China, Iraq. These dedicated current problems of marketing development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13000
ISBN: 978-966-992-536-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Міжнародні конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг виклики та рішення.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.