Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorОдеський національний економічний університет-
dc.date.accessioned2021-07-01T06:34:15Z-
dc.date.available2021-07-01T06:34:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаркетинг: виклики та рішення : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 21 квітня 2021 року) / за ред. д.е.н., проф. І.Л. Литовченко. – Одеса: Гельветика, 2021. – 155 с.en_US
dc.identifier.isbn978-966-992-536-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13000-
dc.description.abstractЗбірник містить матеріали, в яких узагальнено результати наукових досліджень науковців закладів вищої освіти України, Польщі, Китаю, Іраку. Тези присвячено актуальним проблемам розвитку маркетингової діяльності.en_US
dc.description.abstractThe collection contains materials that summarize the results of scientific research scientists of higher education institutions of Ukraine, Poland, China, Iraq. These dedicated current problems of marketing development.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherГельветикаen_US
dc.titleМаркетинг: виклики та рішенняen_US
dc.title.alternativeMarketing: challenges and solutionsen_US
dc.typeConferenceen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Міжнародні конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг виклики та рішення.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.