Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13077
Назва: | Motivation and integration of employees – a prerequisite for increasing work performance |
Інші назви: | Мотивація і інтеграція працівників – передумова підвищення робочої ефективності |
Автори: | Hvizdova, E. Minx, T. Хвіздова, Є. Мінкс, Т. |
Бібліографічний опис: | Hvizdova E. Motivation and integration of employees – a prerequisite for increasing work performance / E. Hvizdova, T. Minx // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – № 3-4 (276-277). – С. 31-40. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ідентифікатор DOI: | 10.32680/2409-9260-2020-3-4-276-277-31-40 |
Ключові слова: | employee motivation integration work performance motivation theories marketing research мотивація співробітників інтеграція результати роботи теорії мотивації маркетингові дослідження |
Короткий огляд (реферат): | If the organization wants to have loyal employees performing the required performance,
it is necessary that the motivation and integration of employees in the company is given
increased attention. It is necessary to identify areas causing problems in the workplace, improve
internal communication, identify motivational factors applicable in the workplace and increase
employee involvement in decision-making processes. The paper examines the factors that should
have the greatest impact on work performance, motivation, feedback and job satisfaction. The
research part was focused on verifying the established hypotheses. The research brought interesting
results, significantly better performance is given by employees who receive feedback and are
fully integrated into the work team and the organization for which they work. Якщо організація хоче мати лояльних працівників, які виконують необхідні показники, необхідно, щоб мотивація та інтеграція працівників у компанії приділялась підвищеній увазі. Необхідно визначити сфери, що викликають проблеми на робочому місці, поліпшити внутрішнє спілкування, визначити мотиваційні фактори, застосовні на робочому місці, та збільшити залучення працівників до процесів прийняття рішень. У статті розглядаються фактори, які повинні мати найбільший вплив на результати робо- ти, мотивацію, зворотній зв’язок та задоволеність роботою. Дослідницька частина була зосереджена на перевірці встановлених гіпотез. Дослідження принесло цікаві результати, значно кращі результати роботи дають працівники, які отримують відгуки та повністю інтегровані в робочий колектив та організацію, в якій вони працюють. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13077 |
Розташовується у зібраннях: | № 3-4 (276-277) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31-40.pdf | 693,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.