Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13077
Назва: Motivation and integration of employees – a prerequisite for increasing work performance
Інші назви: Мотивація і інтеграція працівників – передумова підвищення робочої ефективності
Автори: Hvizdova, E.
Minx, T.
Хвіздова, Є.
Мінкс, Т.
Бібліографічний опис: Hvizdova E. Motivation and integration of employees – a prerequisite for increasing work performance / E. Hvizdova, T. Minx // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – № 3-4 (276-277). – С. 31-40.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: 10.32680/2409-9260-2020-3-4-276-277-31-40
Ключові слова: employee motivation
integration
work performance
motivation theories
marketing research
мотивація співробітників
інтеграція
результати роботи
теорії мотивації
маркетингові дослідження
Короткий огляд (реферат): If the organization wants to have loyal employees performing the required performance, it is necessary that the motivation and integration of employees in the company is given increased attention. It is necessary to identify areas causing problems in the workplace, improve internal communication, identify motivational factors applicable in the workplace and increase employee involvement in decision-making processes. The paper examines the factors that should have the greatest impact on work performance, motivation, feedback and job satisfaction. The research part was focused on verifying the established hypotheses. The research brought interesting results, significantly better performance is given by employees who receive feedback and are fully integrated into the work team and the organization for which they work.
Якщо організація хоче мати лояльних працівників, які виконують необхідні показники, необхідно, щоб мотивація та інтеграція працівників у компанії приділялась підвищеній увазі. Необхідно визначити сфери, що викликають проблеми на робочому місці, поліпшити внутрішнє спілкування, визначити мотиваційні фактори, застосовні на робочому місці, та збільшити залучення працівників до процесів прийняття рішень. У статті розглядаються фактори, які повинні мати найбільший вплив на результати робо- ти, мотивацію, зворотній зв’язок та задоволеність роботою. Дослідницька частина була зосереджена на перевірці встановлених гіпотез. Дослідження принесло цікаві результати, значно кращі результати роботи дають працівники, які отримують відгуки та повністю інтегровані в робочий колектив та організацію, в якій вони працюють.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13077
Розташовується у зібраннях:№ 3-4 (276-277)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-40.pdf693,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.