Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13122
Title: Проблеми оцінки вартості бренду як нематеріального активу компанії
Other Titles: Problems of brand valuation as an intangible asset of the company
Authors: Домбровська, С.О.
Dombrovska, S.
Citation: Домбровська С. О. Проблеми оцінки вартості бренду як нематеріального активу компанії / С. О. Домбровська, А. О. Бесараб // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: актуальні питання розвитку, досягнення та інновації: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 15-16 квітня 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С. 79-81.
Issue Date: 2021
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13122
Appears in Collections:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.