Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13122
Назва: Проблеми оцінки вартості бренду як нематеріального активу компанії
Інші назви: Problems of brand valuation as an intangible asset of the company
Автори: Домбровська, С.О.
Dombrovska, S.
Бібліографічний опис: Домбровська С. О. Проблеми оцінки вартості бренду як нематеріального активу компанії / С. О. Домбровська, А. О. Бесараб // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: актуальні питання розвитку, досягнення та інновації: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 15-16 квітня 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С. 79-81.
Дата публікації: 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13122
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.