Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДомбровська, С.О.-
dc.contributor.authorDombrovska, S.-
dc.date.accessioned2021-07-12T10:35:28Z-
dc.date.available2021-07-12T10:35:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДомбровська С. О. Проблеми оцінки вартості бренду як нематеріального активу компанії / С. О. Домбровська, А. О. Бесараб // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: актуальні питання розвитку, досягнення та інновації: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 15-16 квітня 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С. 79-81.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13122-
dc.language.isouken_US
dc.titleПроблеми оцінки вартості бренду як нематеріального активу компаніїen_US
dc.title.alternativeProblems of brand valuation as an intangible asset of the companyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.