Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145
Назва: Дослідження споживчої поведінки у сфері б’юті-індустрії під час пандемії
Інші назви: A study of consumer behavior in the beauty industry during a pandemic
Автори: Ольвінська, Ю.О.
Olvinskaya, Yu.
Бібліографічний опис: Письменна В. Е. Дослідження споживчої поведінки у сфері б’юті-індустрії під час пандемії / В. Е. Письменна, Ю. О. Ольвінська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – Вип. 6. – Ч. ІІ. – С. 172–174.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: пандемія
сфера краси
жінки
інтернет-магазин
споживач
поведінка
засіб
косметика
самоізоляція
pandemic
beauty sphere
women
online store
consumer
behavior
means
cosmetics
self-isolation
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження споживчої поведінки в б’юті секторі в період пандемії. З’ясовано актуальні засоби для догляду за шкірою. Зазначено зміни в споживчій поведінці в б’юті сегменті під час пандемії. Введено нові тенденції щодо розвитку онлайн магазинів. Пояснено вибір споживачів щодо купівлі різних засобів в онлайн та офлайн магазинах.
A study of consumer behavior in the beauty sector during the pandemic. Topical skin care products found out. There have been changes in consumer behavior in the beauty segment during the pandemic. New trends in the development of online stores have been introduced. The choice of consumers to buy various products in online and offline stores is explained.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.