Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145
Title: Дослідження споживчої поведінки у сфері б’юті-індустрії під час пандемії
Other Titles: A study of consumer behavior in the beauty industry during a pandemic
Authors: Ольвінська, Ю.О.
Olvinskaya, Yu.
Citation: Письменна В. Е. Дослідження споживчої поведінки у сфері б’юті-індустрії під час пандемії / В. Е. Письменна, Ю. О. Ольвінська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – Вип. 6. – Ч. ІІ. – С. 172–174.
Issue Date: 2020
Keywords: пандемія
сфера краси
жінки
інтернет-магазин
споживач
поведінка
засіб
косметика
самоізоляція
pandemic
beauty sphere
women
online store
consumer
behavior
means
cosmetics
self-isolation
Abstract: Проведено дослідження споживчої поведінки в б’юті секторі в період пандемії. З’ясовано актуальні засоби для догляду за шкірою. Зазначено зміни в споживчій поведінці в б’юті сегменті під час пандемії. Введено нові тенденції щодо розвитку онлайн магазинів. Пояснено вибір споживачів щодо купівлі різних засобів в онлайн та офлайн магазинах.
A study of consumer behavior in the beauty sector during the pandemic. Topical skin care products found out. There have been changes in consumer behavior in the beauty segment during the pandemic. New trends in the development of online stores have been introduced. The choice of consumers to buy various products in online and offline stores is explained.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145
Appears in Collections:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.