Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльвінська, Ю.О.-
dc.contributor.authorOlvinskaya, Yu.-
dc.date.accessioned2021-07-16T07:21:08Z-
dc.date.available2021-07-16T07:21:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПисьменна В. Е. Дослідження споживчої поведінки у сфері б’юті-індустрії під час пандемії / В. Е. Письменна, Ю. О. Ольвінська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – Вип. 6. – Ч. ІІ. – С. 172–174.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145-
dc.description.abstractПроведено дослідження споживчої поведінки в б’юті секторі в період пандемії. З’ясовано актуальні засоби для догляду за шкірою. Зазначено зміни в споживчій поведінці в б’юті сегменті під час пандемії. Введено нові тенденції щодо розвитку онлайн магазинів. Пояснено вибір споживачів щодо купівлі різних засобів в онлайн та офлайн магазинах.en_US
dc.description.abstractA study of consumer behavior in the beauty sector during the pandemic. Topical skin care products found out. There have been changes in consumer behavior in the beauty segment during the pandemic. New trends in the development of online stores have been introduced. The choice of consumers to buy various products in online and offline stores is explained.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпандеміяen_US
dc.subjectсфера красиen_US
dc.subjectжінкиen_US
dc.subjectінтернет-магазинen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectзасібen_US
dc.subjectкосметикаen_US
dc.subjectсамоізоляціяen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.subjectbeauty sphereen_US
dc.subjectwomenen_US
dc.subjectonline storeen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectbehavioren_US
dc.subjectmeansen_US
dc.subjectcosmeticsen_US
dc.subjectself-isolationen_US
dc.titleДослідження споживчої поведінки у сфері б’юті-індустрії під час пандеміїen_US
dc.title.alternativeA study of consumer behavior in the beauty industry during a pandemicen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.