Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Назва: Питання проведення вибіркових обстежень у маркетингових досліджень
Інші назви: Issues of sample surveys in marketing research
Автори: Вітковська, К.В.
Vitkovskaya, E.
Бібліографічний опис: Гаращенко О. В. Питання проведення вибіркових обстежень у маркетингових досліджень / О. В. Гаращенко, К. В. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – Вип. 6. – Ч. І. – С. 176–181.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
зондуючі
дескриптивні
пошукове дослідження
підсумкове дослідження
marketing
marketing research
probing
descriptive
research
inal research
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні методи маркетингового дослідження за допомогою вибіркових обстежень, його планування та організацію. Узагальнено сутність системи маркетингу та місце маркетингових досліджень на сучасному конкурентному ринку.
The basic methods of marketing research with the help of sample surveys, its planning and organization are analyzed. The essence of the marketing system and the place of marketing research in the modern competitive market are generalized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Розташовується у зібраннях:2020. Випуск 6.
Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.