Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Title: Питання проведення вибіркових обстежень у маркетингових досліджень
Other Titles: Issues of sample surveys in marketing research
Authors: Вітковська, К.В.
Vitkovskaya, E.
Citation: Гаращенко О. В. Питання проведення вибіркових обстежень у маркетингових досліджень / О. В. Гаращенко, К. В. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – Вип. 6. – Ч. І. – С. 176–181.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
зондуючі
дескриптивні
пошукове дослідження
підсумкове дослідження
marketing
marketing research
probing
descriptive
research
inal research
Abstract: Проаналізовано основні методи маркетингового дослідження за допомогою вибіркових обстежень, його планування та організацію. Узагальнено сутність системи маркетингу та місце маркетингових досліджень на сучасному конкурентному ринку.
The basic methods of marketing research with the help of sample surveys, its planning and organization are analyzed. The essence of the marketing system and the place of marketing research in the modern competitive market are generalized.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Appears in Collections:2020. Випуск 6.
Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.